Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Informacje dotyczące zwrotu oraz reklamacji towaru znajdą Państwo poniżej oraz w pełnym regulaminie naszego sklepu.
Zwrot towaru:
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Zgodnie z obowiązującym prawem rzeczy wyprodukowane na indywidualne zamówienie kupującego, według jego wytycznych nie podlegają zwrotowi (przysługuje im jednak prawo reklamacji). Dotyczy to produktów o indywidualnym charakterze (np. z inicjałami), które ze względu na personalizacje nie będą mogły trafić do ponownego obrotu.
- Koszt zwrotu pokrywa kupujący. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Oświadczenie (przykładowy wzór- kliknij tutaj) o chęci zwrotu może być wysłane drogą elektroniczną (kontakt@dekotract.pl) lub za pomocą tradycyjnej poczty. Dane adresowe do zwrotów oraz reklamacji:
Logidea Damian Holak
Bielsko 33
77-220 Koczała
Reklamacja towaru:
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną (kontakt@dekotract.pl).
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od uzyskania kompletu informacji, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- W przypadku produktów z personalizacją, nie ponosimy odpowiedzialności za błędy ortograficzne, interpunkcyjne itp. występujące w dostarczonym przez Klienta tekście.