Promocje
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Pytania i odpowiedzi

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1. Czy istnieje możliwość pomalowania produktu na inny kolor?

Produkty dostępne są wyłącznie w wariantach kolorystycznych widocznych w naszym sklepie.

2. Czy możliwe jest wykonanie dodatkowej personalizacji?

To zależy od rodzaju produktu i samej zmiany. Prosimy w tym celu o kontakt przed zakupem i opisaniu jakie zmiany chcieliby Państwo wprowadzić (formularz kontaktowy). Drobne zmiany możemy wprowadzić w cenie produktu, natomiast zmiany wymagające większego nakładu/czasu pracy mogą zostać wprowadzone za dodatkową opłatą, o której poinformujemy w odpowiedzi na Państwa zapytanie.

3. Jaki jest czas realizacji, czy zamówienie dojdzie do najbliższego weekendu?

Dokładamy wszelkich starań aby widoczny przy produktach czas realizacji był zgodny ze stanem aktualnym. Do czasu realizacji nie wliczają się weekendy (sobota i niedziela) oraz dni ustawowo wolne od pracy. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy: 1-2 dni robocze(produkty najczęściej na następny dzień roboczy od nadania u kuriera są dostarczane). Dla przykładu: jeśli widoczny czas realizacji dla wybranego produktu wynosi 5 dni roboczych to zamówienie powinno być u Państwa w ciągu 6-7 dni roboczy. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

4. Czy produkty są wykończone ręcznie?

Tak, oferowane przez nas produkty są formą rękodzieła. Cześć produktów jest wykonywana przez nas od podstaw, a część opiera się na półproduktach, które wykańczamy ręcznie zgodnie z personalizacją klienta i nadajemy im zupełnie nowy charakter.

5. Czy ozdoby widoczne na pudełkach to grawer?

Pudełka najczęściej ozdabiamy bardziej czasochłonną i efektywną techniką niż grawer- upiększamy je drewnianymi dekorami, które ręcznie są trwale wiązane z pudełkami. Daje to wrażenie efektu 3D i eksponuje się skuteczniej od graweru.

7. Czy zakupione produkty można zwrócić lub wymienić?

Oczywiście, szczegóły znajdą Państwo tutaj.

8. Czy prowadzą Państwo sprzedaż stacjonarną?

Nie prowadzimy punktu sprzedaży stacjonarnej, oferujemy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

6. Kontakt

Najskuteczniejsza i najszybszą formą kontaktu z nami jest formularz kontaktowy. W dni robocze na bieżąco odpowiadamy w godzinach pracy na Państwa wiadomości. Jest to podstawowa droga kontaktu z naszym sklepem. Mogą Państwo również pisać bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@dekotract.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl